פילאטיס דורית ניר

דורית עומדת עם ידיים שלובות

זו אני

ומאז ומתמיד עסקתי בספורט. הוא חלק ממני, מהיום-יום שלי, והוא בהחלט אחת האהבות הגדולות בחיי.

אהבה כה משמעותית עד שביום שחרורי מהצבא, נרשמתי לחדר כושר ומאז למעשה לא יצאתי משם. עסקתי בהמון סוגי ספורט – אירובי ועיצוב, ספינינג, סקווש, ריקוד ויוגה, ריצה, רכיבה, אבל הפילאטיס הוא זה ששבה את לבי והוביל אותי ללמוד ולהעמיק בתחום.

לאחר שבמשך כל השנים חיפשתי את הפעילות המאומצת, עד קצה גבול היכולת, גיליתי פתאום את השקט, האיזון, הנשימות, התנועתיות המדויקת והמחשבה מאחורי כל תרגיל. ואת כל היופי הזה שבפילאטיס, שמהווה מרפא לנפש ולגוף עבורי, ידעתי שארצה להנחיל לאחרים.

התאמנתי בסטודיו לפילאטיס מכשירים של קרן ליבוביץ, אלופה פראלימפית בשחייה, שהייתה בכיסא גלגלים שנים רבות ולימדה את עצמה ללכת עם קביים בעזרת הפילאטיס. אל הסטודיו של קרן מגיעים מתאמנים מאתגרים יותר, שיקומיים, שמצבם של רבים מהם השתנה לטובה בצורה מעוררת התפעלות. החלטתי שגם אני רוצה לקחת חלק בתהליכים מופלאים כאלו ושזהו הייעוד שלי, והלכתי ללמוד הדרכת פילאטיס מזרן ומכשירים בשיאים באוניברסיטת ת"א.

אל ההדרכה הזו של הפילאטיס אני מביאה את כל עשרות השנים של האימונים וכל המורים המצוינים שלימדו אותי להיות המדריכה שאני היום, עם אלפי שעות הדרכת קבוצות ושיעורים פרטיים בפילאטיס, מאות מתאמנים שחלקם בריאים וחלקם סובלים מבעיות שונות, הכשרות וקורסים רבים, עם הרבה הקשבה ומודעות לגוף, שלי ושל מתאמני, ובייחוד עם לב ונשמה פתוחים להתבוננות והכלה, והרבה אופטימיות.

כעת אני מזמינה אותך להחלים, להתחזק ולהתפנק באימון המותאם בדיוק בשבילך בסטודיו הפרטי שלי בשכונה הירוקה בכפר סבא.

מבטיחה שזו תהיה תחילתה של ידידות חדשה בינך לבין הגוף והנפש שלך.

במה אוכל לעזור?